Patrik Kranz & Mikael Lindgren <3

Vila i frid <3

Patrik Kranz & Mikael Lindgren
Vila i frid
ni kommer alltid finnas i allas hjärtan.

Var och tände ljus hos er den 3 maj, jag, sandra, pippo & christoffer, det var så fint där.
Kändes bra att stå där en stund, fast man hade klumpen i halsen hela tiden
och tårar i ögonen!

---

Har inga ord som kommer ut

Ni va två busungar, varför skulle det sluta så här?! Ni va älskad av alla det känndes på alla ställen, Livet så elakt varför förklara, det är en fråga gud kan besvara. Ni va hur snälla som hällst och go kille. Ni lämnade denna värld utan att säga ettfarväl. Hoppas ni får en bra platts i paradiset ingen viste att det skulle bli på detta viset! Raskande mot himlen vad är det som sker?! Kroppen är hemlig men sorgen är stor! Tänder ett ljus högt låt det va tänt. Tårarna rinner :'( :'( !

ÄLSKAR ER <3 :'(

Vila i frid Patrik Kranz & Mikael Lindgren


/ Boznaka, Korscheck, Pippo, Philip & Wåhlin <3


Kommentarer
Postat av: Moget.

Men era jävla töntar, vadfan gör ni så här för? Byta lössenord och skit, Skaffa er ett liv, tänk om ni förlora nån i familjen eller vänner. fyyfan vad lågt av er, Ni ska få för de här era jävla töntar :@

2009-05-06 @ 20:07:47
Postat av: Wåhlin

Varför är MITT namn med här?

2009-05-13 @ 20:57:17
Postat av: pippo

ja, jag kände inte dom där grabbarna, jag följde med dit bort och dom tände ett ljus, mer har inte jag gjort..

2009-05-13 @ 21:17:42
Postat av: Orka med dig!

Wåhlin, du är så ful. dra äckel.

2009-05-15 @ 11:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0