vila i frid älskade patrik & mikael!

finns inte ord, att ha förlorat två underbara killar genom en olycka finns inte på tanken. jag kan inte fatta det än!
så fina killar båda två.
mikael & patrik älskade ni. hoppas ni har det bra där uppe så ses vi snart!
jag tänker på er, på alla fina minnen vi haft ihop. o dig micke, som jag har växt upp med som barn, min fina tremänning! vi ses snart där uppe! jag älskar er båda, jag tänker på er & jag saknar er så himla mycket
  <3

mikael,
jag minns när vi satt och lekte i sandlådan när vi var små.. när jag kastade iväg min spade hela tiden, och du hämtade den åt mig, och jag gjorde om det hela tiden och jag tyckte det var så kul. jag vela jämt vara med dig ute i lekparken. sedan på äldre dagar så kommer jag ihåg när vi inte visste hur vi var släkt, utan du sa bara 'äh, kusiner är vi iallafall isabelle' så kramade vi varann efter den meningen, sedan dess har du alltid varit en kusin för mig. men nu på senare dar så fick jag reda på att vi var tremänningar. men för mig är du alltid kusin! <3

patrik, dig var jag hur mycket som helst med för några sommrar sen, du fick alltid mig på bra humör när man hade sina dagar.. kommer ihåg när du och linnea nästan var tillsammans, så var jag med rasmus. vi va i fler veckor. det va den roligaste sommaren, jag mådde så bra i din närhet. du va så himla rolig. 

/isabelle mannkvist


Kommentarer
Postat av: Katarina

ja kände dom inte hlr, men de är fruktansvört hemskt att sånt här ska hända.. de är så himla orättvist att så unga pojkar ska dö..när de finns så många gamla...de är så orättvist bara dom fick inte leva alls..:/ de är så hemskt, man kan ju undra vrf dom tog bilen från början.. vrf va dom inte bara hemma ist då hade dom levt nu..de är nog många som funderar på vrf o vi kmr aldrig få ett svar..de är de värsta.. de är sorgligt..



Rest in peace (F)



Katarina

2009-05-06 @ 15:49:26
URL: http://misshallonblabar.blogg.se/
Postat av: Katarina

ja kände dom inte hlr, men de är fruktansvört hemskt att sånt här ska hända.. de är så himla orättvist att så unga pojkar ska dö..när de finns så många gamla...de är så orättvist bara dom fick inte leva alls..:/ de är så hemskt, man kan ju undra vrf dom tog bilen från början.. vrf va dom inte bara hemma ist då hade dom levt nu..de är nog många som funderar på vrf o vi kmr aldrig få ett svar..de är de värsta.. de är sorgligt..



Rest in peace (F)



Katarina

2009-05-06 @ 15:49:39
URL: http://misshallonblabar.blogg.se/
Postat av: ida björkman

Till den jävel som bytt ut lösenord/epostadress.



Hur kan du/ni vara så respektlös? När du/ni SER att vi saknar dom, vi har sorj innom oss. Och du/ni gör så här? Tänk er själva om din bror/syster/vän skulle dö bara sådär? Skulle inte du vilja ha nått ända ställa där man kan få skriva ut sina känslor!? Och nån kommer och förstör så här? Hur fan skulle du känna dig? Vet du/ni hur jävla lång tid det tog för oss att göra den här bloggen? ENBART för mikael och patrik! Föratt vi ska kunna skriva ut våra känslor föratt det känns mycke bättre än att hålla det innom sig?



Moget hörrni, jävligt respektlöst!

2009-05-06 @ 17:45:30
Postat av: m

ge tillbaka bloggen förfan !

2009-05-06 @ 17:51:08
Postat av: jd

nej fyfan vad respektlöst. kände inte någon av grabbarna men jag känner elin & jag vet hur ledsen hon är. det är sjukt att man ens kan ha samvete & göra så.

2009-05-06 @ 18:38:56
URL: http://ffjun.blogg.se/
Postat av: jd

ni/du som har tagit den borde iallafall våga stå för vem du är och vad du har gjort. bloggen va lixom som ett fint minne för två fina grabbar som har gått bort. visa respekt!

2009-05-06 @ 18:42:45
URL: http://ffjun.blogg.se/
Postat av: Z A N D R E A ´s värld

Man blir riktigt jävla arg när man hör att det är nån dum jävel som bytt lösen/epostadress hur man kan vara så jävla idiotisk kan ja då inte förstå. Denna blogg var till för alla att skriva av sig och hedra pojkarna på något vis. Så blir allt förstört..



Hoppas du tar dit förnuft till fånga och byter tillbaka inloggningsuppgifterna och låter denna blogg vara till oss som vill hedra dom. Sjukt fult och respektlöst.

2009-05-06 @ 18:43:43
URL: http://zandrea.blogg.se/
Postat av: J.b

Du måste väl inte erkänna vem du är eftersom du tydligen inte vill det, även fast alla vi vill veta vem du är. Det enda du behöver göra är att byta tillbaka till det gamla lösenordet och användarnamnet, alla bryr ju sig så himla mycket om de här pojkarna och vill skriva ner sina känslor. Och så förstör du bara, ingen kan vara så känslokall utan att få ångest. Så herregud, snälla låt oss få fortsätta skriva ner vad vi känner!

2009-05-06 @ 21:10:13
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Respektlöst att byta ut lösenord !

2009-05-07 @ 15:31:22
Postat av: Nathalie

Lär bara säga att jag håller med. Vem fan orkar sitta och byta ut lösenord och/eller användarnamn. Det är så sjukt respektlöst!

Folk skriver sina tankar osv. till dom så låt dom få skriva! Låt bloggen vara som den var från början! Det är en jättefin blogg och låt dom fina människorna få skriva om hur dom känner!

Ändra tillbaka lösenordet/användarnamnet! Gör det för allas skull!

2009-05-07 @ 20:36:11
URL: http://nathalieharbom.blogspot.com
Postat av: elin

ge tillbaka bloggen, ni kan väl ha lite respekt iallafall

2009-05-08 @ 00:04:43
URL: http://jjaghetereelin.blogg.se/
Postat av: J.b

Jag har fixat så vi får tillbaka bloggen, så nu under förmiddagen borde vi få tillbaka den :)

2009-05-08 @ 08:28:11
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: Z A N D R E A ´S | v ä r l d |

Gud va bra! :)

2009-05-08 @ 10:14:26
URL: http://zandrea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud va irriterad man blir när folk ska bete sig som små barnungar och byta lösen på bloggen. Suck!



Ni borde ha en eller två som "håller reda" på denna bloggen, samt en mailadress där folk kan skriva så ansvarar en eller två för att dom hamnar på bloggen så bara dessa har användarnamnet och lösenordet..

2009-05-08 @ 10:41:28
Postat av: J.b

Det är så vi ska göra nu om blogg.se har fixat tillbaka den än :)

Linda ska ha ansvaret då :)

2009-05-08 @ 16:04:35
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: Z A N D R E A ´S . ♥ v ä r l d ♥

Är allt löst nu? Har ni fått tillbaka bloggen?

2009-05-12 @ 12:37:28
URL: http://zandrea.blogg.se/
Postat av: J.b

Vi borde ha fått tillbaka den, men tydligen inte. Skulle ha fixat sig när Linda skickade mail till blogg.se´s chef. Så fattar inte varför vi inte fått tillbaka den..

2009-05-28 @ 18:51:12
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0